Svampen2 Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 God jul! Jul god! gul jod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 God Jul allihopa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Som den attentionwhore jag är så måste jag bara säga vad jag fick : ))) Inte dyra och flådiga saker men jävligt fina grejer! Arsenalfilt, lever typ i den atm. 2 true blood-böcker Assöta tofflor Skjorta T-shirt Peseeeetaaa$ Stickade strumpor, helvete va dyra, 200 pix! Min Coldplaybiljett på 500 blev betald av min syster, daeeeeemn. Skor Att min familj var närvarande. Behövde/ville ha dessa saker så är jävligt nöjd! Hur såg era paket ut om ni fick några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Assöta tofflorLanga bild :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Här är vad jag fick :) 200 kr 200 kr på bio En eltandborste En bok som jag inte har nån aning om vad det är för serie, men det var del 3 av 4 -.- En ipod touch 16gb 200 kr som skänknings gåvo bevis grejs till nån skola i något land (xD) Får se vad jag får på måndag då.. kan fylla på det här då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 (redigerat) Langar en bild istället ska vara ett parr chinos, kalsonger och en kylplatta också. Redigerat 25 December 2011 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 (redigerat) Här är vad jag fick: 6 Spel: Portal 2, Torchlight, JamesTown, Blocks That Matter, Dungeons of Dredmor <-- dessa fick jag på steam och sen fick jag MW3 till ps3. 2 Tröjor 100 kr :) Ganska nöjd. Redigerat 25 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 Jag fick en SSD hårddisk och 'Gustavs grabb' av Leif GW Persson. Jag är nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 Att min familj var närvarande.Det enda som behövs egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 (redigerat) Vad jag fick: MW3 till Xbox 360 En tjocktröja Kalsonger (2 paket) Handskar Biljett till DH Summer när dom släpps 200 kr 200 kr på mobilen En bok om gamla bilar En chokladtomte En heldag på Nöjeshallen Boken Arvtagaren Tror det var allt Redigerat 25 December 2011 av Warchief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 Julen är över, gå och lägg er >:(Den tar visst inte slut förrän den 13 januari.:D Det är jul idag med, god jul! Presenter:Jag fick en wah-wah-pedal till min gitarr, typ som jimi hendrix har i vodoo child, för att ge ett exempel :DSen fick jag lite handkrämer och te samt en tröja med en halvnaken Slash (och lite Duff Mckagan). Han hade en tårta som det stod "Happy Focking Birthday you Focker". Hahaha! Jag har på mig den nu, men jag vet inte om jag vågar ha på mig den i skolan xDVäldigt bra förebild, Slash! (Ironi). Igår var vi hos släkten och hada mys, idag ahr jag ätit gröt med familjen, bakat pepperkakor och testat de nya presenterna. Imorgon kommer släkten hit istället. Goder Julen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 "Julen varar ända till påska" Men det var inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.