BURK Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Jo, Nu äre så att mitt gamla kinaheadset har gått sönder. Så nu är jag på jakt efter ett bra headset (Gärna med surround) Jag är ingen veteran inom detta ämne. Ska använda det mest till gaming, Även att lyssna på musik. (mick är ett krav.) Hade tänkt att lägga ut 500-700 på det, Kan gå högre om det verkligen är nödvändigt. Har kollat lite på "Cooler Master Sirus" Den kostar cirka 700 kronor på Amazon Vad tycker ni? Är den bra? Om inte kan ni väll rekommendera nåt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Jag rekomenderar detta Logitech G35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Siberia v2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Surround är i det stora endast ett försäljningsknep, alltså skillnaden i det praktiska emellan ett surround och ett icke-surround är hårfin. Detta vet jag av egen erfarenhet av headset. Av den enkla anledningen att jag hellre har ett headset som sitter bekvämt och med helt okej ljud än ett tungt, jobbigt med väldigt bra ljud. Ni kanske förstod att jag använder ett Siberia V2. När jag vill ha en bra ljudupplevelse så använder jag hellre trotjänaren Z-5500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.