Ghostbuster9 Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Tjena! Jag ville bara visa en film jag gjort i The Sims 3 för er, jag hoppas att ni gillar den! http://www.youtube.com/watch?v=hopIN917MBI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 videon funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 2 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 videon funkar inteVet laddar upp en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Jag såg den. var sån här typiskt simsstory, och den var ju bra gjord med kvaliteten och texten, men det var lite FÖR random story. Men annars helt okej, det där random kunde vara lite kul ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.