Hoppa till innehåll

❖ Myths Of Daedwin ❖ All Custom Coded | Dungeons | Classes | 130+ Skills | Professions | Nations | Guilds | Mounts


Deminth
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag trodde du Demith var typ från USA eller nåt. Jag trodde smudgecraft var en Engelsk server. :D

Jag ska gå in direkt och spela nu, är det någon mer som vill vara med och spela?

När ni kommer in på serven då skriv hej på svenska så att alla vet att du är från sverige (www.fuska.se) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag trodde du Demith var typ från USA eller nåt. Jag trodde smudgecraft var en Engelsk server. :D

Jag ska gå in direkt och spela nu, är det någon mer som vill vara med och spela?

När ni kommer in på serven då skriv hej på svenska så att alla vet att du är från sverige (www.fuska.se) :D

Det är en engelsk server och man ska skriva på engelska i public.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skitkul när admin bryter mot sina egna regler och fuskar fram föremål för att ge sin egen fraktion fördelar.

Ja, den verkar ju hemskt engelsk... http://www.ip-adress.com/ip_tracer/85.226.244.25

 

TROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Raptio, vi vill hålla Servern internationell, därför har vi valt att ha engelska som primärt språk. När jag säger "Vi" menar jag mig och Deminth. Varken jag eller Deminth har fuskat fram föremål för våran faction.

Redigerat av Marwzoor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En server kan inte ha en nationalitet eftersom den inte kan ha medborgarskap, oavsett i vilken nation dess IP hör hemma.

Fast en server kan fortfarande vara svensk, somalisk eller betecknas med annan nationalitet om den kommer från eller befinner sig i ett visst land.

 

Raptio, vi vill hålla Servern internationell, därför har vi valt att ha engelska som primärt språk.

Ja, man pratar engelska på servern, ja.

 

Varken jag eller Deminth har fuskat fram föremål för våran faction.
Kul att du ljuger också, med tanke på att jag är med i din faction. Hur var det med mob spawners och att bryta mot regeln för redstoneklockor?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är varken med i någon faction eller spawnar items för mitt eget nyttjande. När jag gör det är det endast för serverns bästa och jag ger inga fördelar till andra medlemmar på server. Det andra får du prata med Marwzoor om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...