💬
Logga in
Fuska.se

❖ Myths Of Daedwin ❖ All Custom Coded | Dungeons | Classes | 130+ Skills | Professions | Nations | Guilds | Mounts

199 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

Är servern uppe för dig?

Nivå 2 · Novis

Nej :(

Nivå 16 · Legendfuskare

Jag håller med Dave37.

Nivå 7 · Fuskare

Jag är ingen bra på att välja musik :(

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #105

Najs video :) När det gäller servern så ligger den nere för tillfället vi ska försöka få upp den så fort som möjligt!

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Najs video :) När det gäller servern så ligger den nere för tillfället vi ska försöka få upp den så fort som möjligt!

Ja märkte det, tänkte spela lite medan jag åt middag för då har jag en "ursäkt" till att inte plugga. Hoppas den är uppe till 22:00. :D

Varför är den nere btw?

EDIT: Det är lite tidigt att säga det men jag är tveksam hur väl den nya tillgång-&-efterfrågan-shoppen kommer funka ihop med det faktum att man måste köpa svindyra biljetter för att komma till djungeln. Hoppas inte det är likadant till Jotunheim. Visserligen minskar det ju "förstörelsen" av världen men drar ner lite ändå på spelkänslan. Men aja, vi får se, för tidigt att dra några slutsatser än.

Vår faction dumpade priserna på cooblestone genom att sälja över 8600 st igår. :D (tror jag iaf, vi sålde minst över 2000)

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Deminth, ska jag eller ni sprida videon?

Du eller Marw pratade om något att sprida videon när den blir klar

EDIT: Jag har faktist en idé när det gäller pengar.

Varför kan inte ni arrangera bygg tävlingar 2-3 gånger per vecka? Priset får väl bli Smudges så att man kan t.ex: Betala för tickets, köpa items o.s.v. Om ni inte orkar arrangera så kan väl ni välja ut 3 personer som kan döma och rösta så att det blir rättvist? Men man bygger med eget material, annars vore det ju hur lätt som helst om man hade Creative mode.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

På tal om smudges, hur får man dem?

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

På tal om smudges, hur får man dem?

Säljer saker i admin-shopen.
Nivå 7 · Fuskare

För att sälja saker som du har i din inventory så gör du såhär:

Vi säger att du har 10 diamonds i din inventory då skriver du i chatten:

/sell diamonds 10

Enter.

Sen vips får du cash i banken :)

Nivå 13 · Mästerfuskare

Misstänker att priset på allt utom diamonds kommer droppa konstant medan det motsatta sker för diamonds.

Nivå 7 · Fuskare

post-74854-1327523123_thumb.png

post-74854-1327523114_thumb.png

:(

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #113

När det gäller den nya ekonomin är den ny för oss också så vi kommer försöka anpassa den så bra som möjligt. Nu i början kommer alla priser vara lite galna eftersom det e lite svårt att föra in detta system i en server som redan haft ekonomi.

När det gäller priset på biljetter till båten satte vi det högt på grund av att Jotunheim och Bakali Jungle kommer vara väldigt exklusivt.

Servern är nere på grund av problem med port forwarding, vi vet inte riktigt hur vi ska lösa det och eftersom det är vardag och vi inte har lika mycket tid så kan vi inte lova riktigt när den kommer vara uppe igen.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

post-74854-1327523123_thumb.png

post-74854-1327523114_thumb.png

:(

Håller med.

-----------

Tack för infon Deminth.

Nivå 0 · Nykomling

Servern är nu online igen!

Nivå 7 · Fuskare

-Sadface-

Jag kan inte gå in på den ännu :(

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Servern är nu online igen!

Precis det inlägget jag ville se när jag klickade in på tråden.
Nivå 7 · Fuskare

Nvm, det var inget.

Senast ändrad:

26 Jan 2012
Nivå 6 · Fuskare

Bra att det kostar 15k för att komma in i jungeln! Då har man något att kämpa för :)

Problemet är att skaffa Smudgen, sålde massor av Pumpkin seeds och priset sänktes rejält. Från 100 till 10

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Bra att det kostar 15k för att komma in i jungeln! Då har man något att kämpa för :)

Problemet är att skaffa Smudgen, sålde massor av Pumpkin seeds och priset sänktes rejält. Från 100 till 10

Ja snart kommer pengar vara "värdelösa", det sker en väldig infalation i eknonomin väldigt fort. Många av de grundläggande resurserna har sjunkt ner under S 0.2. Måste säga att jag är lite besviken av det jag har sett av djungeln. Eftersom jag inte såg några träd.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in