JJespeRR Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Hej. Dels så tycker jag både mitt market ser gammalt ut och Minecraft Pocket edition inte finns.. Kan man typ uppdatera de på nå vis? Och vad heter senaste Minecraft pocket edition versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Om jag förstått rätt har du en x8, och minecraft pocket edition finns inte till x8:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Om jag förstått rätt har du en x8, och minecraft pocket edition finns inte till x8:an.Det stämmer, systemkraven är för höga för x8. Men det borde inte göra så mycket, då jag tycker att Minecraft till mobil är riktigt tråkigt. Och sen, nya Android Market finns bara till mobiler med 2.2 och högre. Så vitt jag vet så har x8 2.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Det stämmer, systemkraven är för höga för x8. Men det borde inte göra så mycket, då jag tycker att Minecraft till mobil är riktigt tråkigt. Och sen, nya Android Market finns bara till mobiler med 2.2 och högre. Så vitt jag vet så har x8 2.1.Okej det var ju synd. Låg i sängen och halvsov och skrev med telefonen därför jag var så flum. Men jag har en x8 med 2.2. Här är screenshot på mitt market. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Antar att du kör rom med 2.2? Ser ut så iaf, rom-utvecklaren kanske har valt att inte ha med nya Market? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Okej det var ju synd. Låg i sängen och halvsov och skrev med telefonen därför jag var så flum. Men jag har en x8 med 2.2. Här är screenshot på mitt market. tror market ser ut så vilken X8 man än har' men det är olika Appar bror på vilken Version du har på den. Men det är inte så olika appar (kanske lite olika) men det funkar iaf. det kanske är lite segare om på vissa appar som är nya. Ett tips Uppdatera mobilen om du vill ha nyare appar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskfelix Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 X8 har deras senaste uppdatering av market men google plus är den nya men på x8 har dom ej det den är för gammal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.