fasth Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Hej alla glada! Jag är nu en återfallsspelare av äldre karaktär och har nu lite svårigheter med att lösa vissa saker p de nya Zelda! Tex har jag inte lyckats att dyka.. Hur gör man?? Och sedan har jag nu kommit till Skyview tempel och till ögat som följer svärdsspetsen men lyckas inte komma vidare!! Satt till 01,00 igår innan jag gav upp.. Snälla hjälp en farbror lite nu! B) Har nu lyckats hitta svar på hur man öppnar ögat!! Man måsta ju disorientera ögat genom att rotera svärdet!! Men hur dyker man?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Flyttar till rätt forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fasth Skrivet 8 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Tackig fart på detta forum... :-( Redigerat 9 Januari 2012 av fasth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roset_16 Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 När du ska dyka så trycker du på A knappen sen står det längst ner på skärmen hur du ska göra. Med ögat så ska du rikta svärdet mot ögat och sen vifta så mycket du kan tills ögat börjar snurra. Hoppas det hjälper. Kram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fasth Skrivet 10 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Tack för hjälpen! :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg