WASD Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Du skickar PM till mig men jag kan inte svara för att du har inaktiverat det. Hursomhelst så bör du ställa frågorna här så att alla kan hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Vad har du för budget för datorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 9 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Funderar på detta Här. Annars är jag sugen på att köpa ett nästan nytt uppgraderingspaket här, Detta. Orkar inte lägga ut så mycket pengar på en dator :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 11 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 (redigerat) Om du inte har lust att lägga ut så mycket på en dator ska du kanske inte göra det. Att lägga ut lite innebär att du kommer behöva lägga ut mer i framtiden. Jämför benchmarks på Intels processorer i liknande prisklass som http://www.inet.se/produkt/5309989/intel-core-i3-2100-3-1ghz Köpte inte begagnat. Edit: skrev fel. Redigerat 11 Januari 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Det heter AMD, finns inget som heter ATI längre. Och ATI har aldrig gjort processorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Skrev fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Grafikkortet du valt ska du ej ta! Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1024MB OC Nästan alla kommentarer kan inte köra BF3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Här är asus kort då, inga BF3 problem bland kommentarerna. http://www.inet.se/produkt/5409287/asus-ge...4mb-directcu-ii Konstigt att det blir så på ett kort. Jag har bara haft bra erfarenheter av gigabyte och även fast jag inte spelar bf3 kan man tänka sig att det är något generellt fel på kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Bf3 behöver ju dock väldigt mycket grafikminne, och 1gb kommer cappa direkt och få hemsk fps. http://www.inet.se/produkt/5409325/msi-gef...win-frozr-ii-oc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Så mycket minne saker tar idag :/ Hela Super Mario 64 är 6MB och det tar säkert mycket mindre ram. Jag vet att BF3 är mycket mer avancerat men det känns ändå som att utvecklare idag inte är lika bra på att hantera minne och jag är inte ensam i att märka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 11 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Blir iaf denna setup på datorn, Mitt 750w corsair nätagg Moderkort Moderkort Processor Processor Ram Minnen Grafikkort 560ti Någon som tycker annorlunda ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.