Nixous Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jag sysslar lite med parkour och tycker det är kul. Är det några med som gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Var ett tag sen jag höll på med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Höll på med det när jag var runt 12. Ta det lugnt bara och droppa inte från för höga höjder till en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jag vill kunna, men har aldrig orkat försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 9 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 (redigerat) Det är lite svårt för mig att komma in på en bra utbildning för jag 10 år och man bör va 13 minst, men försöker på KFUM Norrköping. B) Man kan träna själv också men det är också bra på utbildningar. Ta det lugnt bara och droppa inte från för höga höjder till en början.Nä jag tror jag börjar med tyck att hoppa över bänkar och sånna saker. Redigerat 9 Januari 2012 av Vildawille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Utbildningar? Allt du behöver göra är att ta på dig ett schysst par skor och sedan ge dig ut. Kolla på youtube osv efter coola vaults, och lär dig dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 9 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Har någon någon bra video det kanse vill dela med sig av. Jag har en bra video som är i Norrköping där jag bor. Dock lite long ni kanse inte orkar titta på hela men försök. Här är en till men den är nog i USA eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 10 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Så bra han var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 Så bra han var!Det är David belle som "uppfann" parkour, så han borde vara jävligt duktig på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 11 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Det är ju klart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 12 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Har kommit in på KFUM Norrköping Parkour och ska börja nu på söndag. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.