Roset_16 Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Hur kommer man vidare i vatten templet? Har läst skylten som det står vilken ordning man ska ta för att komma vidare men jag hittar inget atatt slå på hjälp snälla. Vill ju komma vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 (redigerat) Jag bara sökte på youtube och tog en - Random den kanske har svar på ditt problem. Själv har jag inte köpt det här spelet men jag är frestad... Här: Redigerat 10 Januari 2012 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 28 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2012 (redigerat) Som han ovanför mig sa, kolla på youtube men inte han ovanförmigs länk. Den visar bara om hur du kommer in i vatten området. Kolla på den här videon istället på youtube: The legend of Zelda: skyward sword - part 19: Ancient cistern Redigerat 28 Februari 2012 av Zeldasplut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg