prestige Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Kom nyss hem och logga in på min facebook. kollade på min egen FB och alla gamla inlägg är borta :o hur gick det till ?? hjälp får panik xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 nån har tagit bort dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 24 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 nån har tagit bort demhmm kan det vara så ?:o hart aldrig gett ut min lösen till någon eller sparat i andra datorer helt säker på det.Men vem skulle liksom sitta där i flera timmar för att ta bort alla mina hundra kasnke tusen inlägg :o. Såg på min Iphone och där är alla mina inlägg kvar :S men när jag är inne på datorn och frågade mina kompisar, dem sa att det är helt tomt hos mig :o börja bli lite orolig om man säger så xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Kolla på iPhone och skriv av, VIPS alla är där igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 24 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Kolla på iPhone och skriv av, VIPS alla är där igen? vad menar du med att skriva av ? :) vad menar du med att skriva av ? :)Har också kollat på mina " aviseringar" vilka som har gillat min inägg, när jag klicka upp dem så är dem kvar :S men när jag klicka på min egen fb så är det tomt :S vad menar du med att skriva av ? :)Har också kollat på mina " aviseringar" vilka som har gillat min inägg, när jag klicka upp dem så är dem kvar :S men när jag klicka på min egen fb så är det tomt :SKom också på att om min inlägg hade tagits bort och om jag skulle kolla upp den då skulle den stå "Materialet är inte tillgängligt för tillfället" typ. det va konstigt det här är mycket konstigt. Bad en vän att skriva nåt på min fb och dem kom fram och efter ett tag är den borta helt auto :o :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.