Petricsh Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 Hej , jag ubdrar om det är någon som har lust att spela Battlefield 3 eller bara prata. Skicka meddelande till Petricsh på XBL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Varför inte! Men jag kan inte spela över helgen, om du vill spela så får vi spela på måndag eller nåt. Gamertag: Ryssen Ragnar Har du Back to Karkand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 (redigerat) Jag vill jag vill jag vill!! :D :D :D :D :D adda mig matureknight4♥ utan ♥ Redigerat 6 Februari 2012 av Olsmeister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Allihop kan adda mig om de vill har inga aktiva XBL kompisar just nu och har stor lust att sitta och snacka och spela BF3 Gamertag: Spiritus96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.