Hoppa till innehåll

Affären


Rekommendera inlägg

Vad är det för nån grej man kan köpa som är att ändra nån annans signatur? Jag vll inte att det skall komma nån och helt plötsligt skriva nåt annat i min signatur.

 

PS. Jag tycker att skuggeffekten på namneffekterna är lite för dyr! 2700. Mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Vad är det för nån grej man kan köpa som är att ändra nån annans signatur? Jag vll inte att det skall komma nån och helt plötsligt skriva nåt annat i min signatur.

 

PS. Jag tycker att skuggeffekten på namneffekterna är lite för dyr! 2700. Mycket!

ja, jag tycker också att 2700p e dyrt!men jag sparade det tills slut och jag kunnde köpa det! :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det för nån grej man kan köpa som är att ändra nån annans signatur? Jag vll inte att det skall komma nån och helt plötsligt skriva nåt annat i min signatur.

Det är ju gratis att ändra på sin egen signatur, så om nu nån orkar köpa ändra någons signatur så kan man ändra på den själv sen!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Draghon @ 21/05-2004 10:53:46)

Vad är det för nån grej man kan köpa som är att ändra nån annans signatur? Jag vll inte att det skall komma nån och helt plötsligt skriva nåt annat i min signatur.

Det är ju gratis att ändra på sin egen signatur, så om nu nån orkar köpa ändra någons signatur så kan man ändra på den själv sen!

Det står väll ändrat av eller nått sånt va ?

annars kan man ju bli bannad fast det är nån annan som ändrar äns egen signatur

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om jag till exempel vill ändra på nåns signatur och jag skriver "på fritiden så suger jag k#k", kan då den som jag har skrivit den signaturen till veta att jag skrev det och anmälla mig för det?

 

En anledning att jag skulle vilja ändra nåns signatur är typ om jag har gjort en avatar till nån, då skulle jag gärna skriva i hans/hennes signatir "avataren är gjord av Ratchet" eller nåt liknande om han/hon inte redan skrivit det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...