Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Vad är det för nån grej man kan köpa som är att ändra nån annans signatur? Jag vll inte att det skall komma nån och helt plötsligt skriva nåt annat i min signatur. PS. Jag tycker att skuggeffekten på namneffekterna är lite för dyr! 2700. Mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Vad är det för nån grej man kan köpa som är att ändra nån annans signatur? Jag vll inte att det skall komma nån och helt plötsligt skriva nåt annat i min signatur. PS. Jag tycker att skuggeffekten på namneffekterna är lite för dyr! 2700. Mycket! ja, jag tycker också att 2700p e dyrt!men jag sparade det tills slut och jag kunnde köpa det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Man vill väl hämnas på någon kanske? Eller så är det bara om man vill ha kul och j*vlas med en personen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Vad är det för nån grej man kan köpa som är att ändra nån annans signatur? Jag vll inte att det skall komma nån och helt plötsligt skriva nåt annat i min signatur. Det är ju gratis att ändra på sin egen signatur, så om nu nån orkar köpa ändra någons signatur så kan man ändra på den själv sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (Draghon @ 21/05-2004 10:53:46) Vad är det för nån grej man kan köpa som är att ändra nån annans signatur? Jag vll inte att det skall komma nån och helt plötsligt skriva nåt annat i min signatur. Det är ju gratis att ändra på sin egen signatur, så om nu nån orkar köpa ändra någons signatur så kan man ändra på den själv sen! Det står väll ändrat av eller nått sånt va ?annars kan man ju bli bannad fast det är nån annan som ändrar äns egen signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Men om jag till exempel vill ändra på nåns signatur och jag skriver "på fritiden så suger jag k#k", kan då den som jag har skrivit den signaturen till veta att jag skrev det och anmälla mig för det? En anledning att jag skulle vilja ändra nåns signatur är typ om jag har gjort en avatar till nån, då skulle jag gärna skriva i hans/hennes signatir "avataren är gjord av Ratchet" eller nåt liknande om han/hon inte redan skrivit det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.