kickan Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 vad ska man göra när det står att man ska samla in alla underwater gems, det är fyra stycken "block" på golvet..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Hmm... Jag kommer inte ihåg det nu.... Men det står på gamefaqs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 ok men vet du vars spirit temple är?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Är inte det att man ska samla in alla de vita "diamanterna" som finns under vattnet på ett ställe i Gerudos training ground? Först måste man spela song of time för att få blocket att flytta på sig så man kommer ner i vattnet. spirit temple ligger bortom öknen vid Gerudos fortress. Man går upp och pratar med vakten som står uppe på muren och så öppnar han porten till Haunted wasteland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 tack så mycket! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link55 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 det går inte dom tar bara fast mig hur kommer jag igenom porten da?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majora Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 det går inte dom tar bara fast mig hur kommer jag igenom porten da?? smyg dig in i det stora slotet i gerudo fortessoch rädda alla bygg arbetare och då kommer den som du har besegrat att ge dig en lapp. Nu är du vän med alla gerudos nu kan du prata med den som vaktar porten till öknen ochdu är där (TIPS, skjut pilar på dom som går runt med jätte knivar) :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 använd longshot åp trägrejen när du är i fängelset... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg