skatan222 Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 (redigerat) Hej, tycker ni att det är dåligt att med varje cod spel kommer det ett eller flera "op" vapen? Jag har gjort en video där jag pratar lite om op vapen, kommentera den videon, diskutera i den viden tack! Gillar ni den? kolla på mina andra videor och prenumerera för mer :D Haha missade länken, här är den http://www.youtube.com/watch?v=7YyKEDBnZIo...84eAUAAAAAAAAAA Redigerat 4 Februari 2012 av skatan222 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Skulle vara bra om du gav länk till videon? Ont: Strikern är ju otroligt op. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 4 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 nu är det en länk :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Ja, det suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Det är ju tråkigt att dem aldrig lär sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg