Olsmeister Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Hej. Jag undrar om ni skulle kunna ge mig lite hjälp med mitt moderkort. För jag tänkte installera lite fläktar och led. Moderkortet Det jag tänkt köpa är kundvagn *Adapterkit 2,5" till 3,5" är för jag har en laptop hårddisk jag tänkt koppla in. Och Audiokabel 3.5mm - 2xRCA ha-ha 5m är för högtalare... Jag har ett Cooler Master Elite 430 och jag undrar hur jag ska fästa ledslingan runt? För att som jag ser iallafall så finns det inga spännen man kan sätta fast kattstrypare i. Och fläkten tänkte jag ha så här: För jag tror nog det kanske bli lättast med strömkabeln då till fläkten? För att 3 pin kontakten på moderkortet är närmare den på baksidan, eller blir det bättre om man har uppe? Skulle iaf bli snyggare... Mvh :wub: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 själv skulle jag ta dubbelhäftande tejp och fästa slingan med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.