skatan222 Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Nån som har lust att spela nåt av ovanstående spel, på lördag 11/2 adda LinkBoYY på xbox live så spelar vi vill få ihop så många som möjligt så vi kan vara hela lag på något av spelen, hoppas vi ses på XBOX LIVE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Varför inte, jag kan spela mw3 kommer adda dig imorgon... Btw hur länge kommer ni spela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 6 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 hade tänkt mig att börja vid 6 tiden, och sluta när ingen orkar något mer, men jag kanske måste sluta tidigt eftersom så sent som igår fick jag en lillebror vilket innebär att jag inte kan spela hela natten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Okej, trevligt. Ses på lördag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Det är jag som heter securefrasse007, feel free to add me... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 11 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 ledsen för att det inte blev något, jag har ett syskon på mindre än en vecka så jag kan inte sitta uppe och spela då han är i rummet bredvid och försöker somna, tänker ha en openlobby på mw3 senare inom kort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg