Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Maj 2004 Jag tycker att b's förslag lät ganska så bra. Citera
Jojjon Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Skrivet 21 Maj 2004 Hellre som förra Fuska.se/Fuskarna.nu Man kan se den andras kompis lista Men inte en ruta det gillar inte jag liksom men att det blir såhär: forum.fuska.se>>Kompis-Lista>>För frågan Du har fått 3 För frågan om att bli kompis: Ratchet,Omega,Rowyn Vill du acceptera Ratchet ? Ja Nej Och sen efter att man har svarat på det så kommer nästa För frågan osv Och Kompis -listan skulle se ut såhär: Ratchet [ingen Kommentar] Omega [ingen Kommentar] Rowyn [ingen Kommentar] osv Vad tycker ni ? ps.fast namnen var ju exempel b har du fått d från lunar för där står de ju t ex sportboy7 (ingen komentar)???? Citera
Gäst Soffan Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Skrivet 21 Maj 2004 Men det var ju bra! Men det tror jag knappt Admin kan fixa. Skulle ta för mycket plats på sidan och så blir det nog svårt! Citera
Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Maj 2004 Jo men annars så vore det bra! Citera
Shadow of Darkness Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Skrivet 21 Maj 2004 (Jojjon @ 21/05-2004 12:19:42) Hellre som förra Fuska.se/Fuskarna.nu Man kan se den andras kompis lista Men inte en ruta det gillar inte jag liksom men att det blir såhär: forum.fuska.se>>Kompis-Lista>>För frågan Du har fått 3 För frågan om att bli kompis: Ratchet,Omega,Rowyn Vill du acceptera Ratchet ? Ja Nej Och sen efter att man har svarat på det så kommer nästa För frågan osv Och Kompis -listan skulle se ut såhär: Ratchet [ingen Kommentar] Omega [ingen Kommentar] Rowyn [ingen Kommentar] osv Vad tycker ni ? ps.fast namnen var ju exempel b har du fått d från lunar för där står de ju t ex sportboy7 (ingen komentar)???? Nej jag fick idén från förra fuska.se då dom hadde nån sån kompis lista eller nått liknande.Fast det var ju bara en idé men jag tror det blir för mycket att hålla reda på då så kanske kan slänga idén eller vad ska man säga ? Citera
Gäst Soffan Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Skrivet 22 Maj 2004 Det var en bra ide tycker jag! Men jag hoppas att Admin kan fixa det! Citera
Ratchet Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Maj 2004 Först och främst får vi hoppas att han läser denna tråden men det är jag ganska säker på att han gör!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.