Rhino Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 (redigerat) Hur lägger man till trollface eller någon annan meme utan att det vita runt kanten på trollface bilden kommer runt den? Alltså suger på edit'a så jao! finns det nån hemsida som fixar de eller liknande? Tänkte lägga till några såna ''gubbar'' på några bilder, men vet inte hur man får bort det vita runt bilden på den. Skulle uppskatta svar otroligt mkt ;) nån har visst anmält (onödigt) visste inte vart den här ska ligga. Tack alla som skrev!! :D spara som .png vare visst nån som skrev, thanks alot guys! :D Redigerat 12 Februari 2012 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Tror det läre vara en jpg tror jag, med transparancy eller vad det heter. Så här menar jag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Förstår inte riktigt vad du menar.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Förstår inte riktigt vad du menar.. :/Bakgrunden som har prickar i sig, den nedarsta bilden det är alltså genomskinligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 ladda ner en ''gif fil'' så borde det gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 ladda ner en ''gif fil'' så borde det gåVad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Vad menar du med det?Ta hem en trollface-bild som har filändelsen .gifVet dock inte om det fungerar bara för det är .gif, men det är så han menar - tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 (redigerat) Menar du såhär? Nu Ska det vita vara borta Edit :) Redigerat 12 Februari 2012 av Bart1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Bakgrunden är inte transparent. Här är en transparent trollface: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb2011...8/TrollFace.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 (redigerat) konstigt, då den var det när jag sparade filen Redigerat 11 Februari 2012 av Bart1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 konstigt, då den var det när jag sparade filendet blir vit barkund när man sparar nått som .jpg eller .jpeg, spara som .png så blir bakrgrunden tranparent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 (redigerat) Tack så hemskt mycket!!! :D :D :D om den va ''rageguy'' från börjar, då lägger ja till bara ett .png i slutet av namnet? Redigerat 12 Februari 2012 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.