Muggebigge Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Jag kan vara med på Torsdag. Är det PvP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seoj Skrivet 20 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Just nu ligger servern nere. Jag tappade lusten lite när allt förstördes men finns intresse så kan jag alltid starta den igen ;) Kommer nog att sätta whitelist på den och eventuellt åldersgräns för slippa dem som bara kommer in för att förstör a. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 NEEEEEEEEEEEEEEEEJ Inte åldersgråns då kommer inte jag in det var jag som byggde en pool så du vet vem jag är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 NEEEEEEEEEEEEEEEEJ Inte åldersgråns då kommer inte jag in det var jag som byggde en pool så du vet vem jag är.jag tror nog han skulle kunna göra ett undantag om han vet vem du är :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 jag tror nog han skulle kunna göra ett undantag om han vet vem du är :)Bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg