Epixa Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 4 Dator högtalare? Mina högtalare har lagt av, eller asså. När jag sätter på den på knappen så vibrerar den bara lite löst. (själva baslådan). Och det kommer inget ljud, ja har kopplat in allting som det ska vara. Och de ska alltid låta typ *PLOFF* när man sätter på lådan. Men nu låter de ingenting och de kommer inget orange't ljus på volymknappen heller. Vafan har hänt!?Den funkade för två-tre dagar sen. det ända ja gjort är att ha kopplat ur den. Och sedan lagt ner den i en ryggsäck och bärt över den till mamma. :/?!?!?Ljudet funkar bara till Headsetet, inte högtalarna. :o Det är en Logitech S-220. Den ser ut såhär; Snälla hjälp, hade fan räddat mitt liv xD! Förmodligen glapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Man kan inte jämföra datorhögtalare som Logitech och liknande märken mot riktiga med bra ljud i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 13 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Hur länge har du haft dem?Haft dom sen kanske ett år tillbaks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.