OpeningTitles Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 MEN palla :< Jag vill kunna göra så att spotify inte har åtkomst till mitt internet.. kan man säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 MEN palla :<Jag vill kunna göra så att spotify inte har åtkomst till mitt internet.. kan man säga..och varför vill du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 MEN palla :<Jag vill kunna göra så att spotify inte har åtkomst till mitt internet.. kan man säga..Det går väl att ordna med att stänga av internetåtkomsten för Spotify. Men hur får du fråga någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Har googlat men hittar inget. Aja, spelar ändå ingen roll om jag är uppkopplad bara om jag kan lyssna på musik. ^_^_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Om du inte har Spotify offline listor eller internetåtkomst så kan du inte spela musik? Isåfall får du göra spellistorna Offline sen spela utan internet? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Man kan blocka internet återkomsten med ditt Antivirus Program (om Programmet kan göra det) Fast om du inte har en "offline spellista så kan du inte lyssna på musik" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.