JJespeRR Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 (redigerat) Kände på en Sensation XL igår, den var väldigt skön och laggade inte speciellt mycket, men dels så gillar jag konstigt nog inte htc:s menyer.. Men jag vet inte :s Galaxy Nexus blev min drömmobil sen förut jag kollade på recensioner osv.. Aldrigt känt på den.. men tycker även inte samsungs meny på Galaxy S.. I-9000 eller vad den heter... Asså typ lite kortfattat, min drömmobil blev en Nexus, men kände på en Sensation XL idag och den var väldig skön... Även kollat på iPhone 4.. +grymt snygg +Appstore -iTunes -android Redigerat 12 Februari 2012 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 Ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 17 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 Okej? Var detta en fråga eller vad? Såg nämligen inte ett enda frågetecken i hela inlägget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 18 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2012 Okej? Var detta en fråga eller vad? Såg nämligen inte ett enda frågetecken i hela inlägget?Det är väl en omröstning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 Inte riktigt, hursomhelst så föredrar jag Galaxy Nexus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Nexusen är ju så bra för att den inte har någont andrapartsgränsnitt. Den använder sig ut av s-k vanilla android. Men hade jag köpt en ny mobil nu så hade det varit en Galaxy Note för skärmens skull. Men det är min åsikt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Nexusen är ju så bra för att den inte har någont andrapartsgränsnitt. Den använder sig ut av s-k vanilla android. Men hade jag köpt en ny mobil nu så hade det varit en Galaxy Note för skärmens skull. Men det är min åsikt. :)Det behöver inte vara en dålig sak, själv så föredrar jag TouchWiz före stock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.