Tjo! Vilka IRCkanaler hänger ni i? :)
#honcast #FUSKnet.se #ANKfest #inferno-online #fragbite alla på qnet
Tjo! Vilka IRCkanaler hänger ni i? :)
#honcast #FUSKnet.se #ANKfest #inferno-online #fragbite alla på qnet
#ANKfest? Låter trevligt. Pratar ni om ankor där?
Haha, inte direkt :-)
↗ till inlägget#ANKfest är ett gäng småpojkar som leker duktiga och skapar bland annat fusk till counter-strike.#ANKfest? Låter trevligt. Pratar ni om ankor där?
Själv hänger jag i #fuska.se och #fuska.nu.
#adun.se @ irc.gfu.se
#rubik @ quakenet
#pallkars
#fuska.se
#fuska.nu
#sweclockers
Har dock datorstrul atm så har inte IRC igång :P
↗ till inläggetInte jag heller men jag antar att min bnc är uppe#pallkars
#fuska.se
#fuska.nu
#sweclockers
Har dock datorstrul atm så har inte IRC igång :P
↗ till inläggetUrsäkta att jag ställer denna smått noobiga fråga, men vad är bnc för nåt? :PInte jag heller men jag antar att min bnc är uppe
(Urban Directory gav mig inget ordentligt svar)
↗ till inlägget"BNC är en proxy för IRC. En av fördelarna med att IRC:a via en Proxy är att det är säkrare eftersom ditt IP inte syns. Dessutom kan du även ta emot meddelanden när du inte är online"Ursäkta att jag ställer denna smått noobiga fråga, men vad är bnc för nåt? :P
(Urban Directory gav mig inget ordentligt svar)
#hon.pro
#sc2.pro
#rakaka
@quakenet
Alla glömmer säga vilket nätverk men jag antar att quakenet är populärast i sverige.
#sweclockers
#alterIWNet
Brukar även titta in i andra kanaler ibland.
↗ till inlägget#pallkars ligger på pallkarsia.net, resten på QuakeNet (på min lista då alltså)Alla glömmer säga vilket nätverk men jag antar att quakenet är populärast i sverige.
↗ till inläggetVilka hänger du i då WASD? :)Alla glömmer säga vilket nätverk men jag antar att quakenet är populärast i sverige.
↗ till inläggetGanska många. Bland annat dessa på freenode om någon finner det intressant.Vilka hänger du i då WASD? :)
#archbang (min linux distro)
#jme (spelmotorn för WASD 3D)
#raspberrypi
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in