!prue!u_safe Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 finns det någon trainer så att man får alla banor (dvs så att man klarar ut hela spelet)??? jag har typ kollat överallt... om ni inte vet så behöver ni inte skriva något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 gå in på www.megagames.com men spelet e så lätt att ma kan varva det utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 neej.. det är inte alls lätt för jag kan inte komma ner i kloaken igen på banan Election Campaign- The prision eller något sånt!!! aja tack för sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 vad heter trainern där man kan klara ut hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 du ska int ener i kloaken igen du ska döda några hundar leta upp en dörr med hänglås skjuta sönder det slänga i från dig alla vapen på marken för när du kommer ut så står en polis där och han kommer viseters dig har du vapen då som blir du gripen... åk sen till baren för att klara det :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 10 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 taackk såå hemskt mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 vad var det jag sa lättt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 10 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 vad ska man göra med pengar låderna som man har tagit från den där bilen sen i nästa uppdrag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 11 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 jag har tagit papparet och åkt till port of lost heaven... sedan har en kille gått fram och snackat med mig... vad ska jag göra sen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 min kompis asså vi gjorde en egen TRAINER till mafia o den funkar perfect du kan få den om du letar adda mig bara så skickar jag trainen [email protected] :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 12 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 okeej.. jag addar dig... men hur gör man en egen trainer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 neej.. det är inte alls lätt för jag kan inte komma ner i kloaken igen på banan Election Campaign- The prision eller något sånt!!! aja tack för sidanDu ska gå ta en 'crowbar' och sen gå ner för trappen i huset och bryta upp ett lås.MEN du måste döda hundarna innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.