robin230 Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Hej jag undra om någon ville hjälpa mig skappa en minecraft server har inte än skappat den de är det jag vill ha hjälp med. Snälla någon hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Ja kan göra en server med dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klicka00 Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 jag vill också hjälpa till :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Jag tror inte att robin230 ville att folk bara skulle säga att de ville hjälpa till utan han vill att någon ska hjälpa honom hur man gör en server. Alltså inte bygga på världen. Har jag rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sakul2 Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Jag tror inte att robin230 ville att folk bara skulle säga att de ville hjälpa till utan han vill att någon ska hjälpa honom hur man gör en server. Alltså inte bygga på världen. Har jag rätt? Jag tror det stämmer. Jag tror det stämmer. Jag ger information: Gå in på minecraft.net och klicka på download så ser du minecraft server.Sen så kan du starta servern.Men först några skysta skysteringar. Jag tror att detta stämmer testa eller vänta på någon svarar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg