JJespeRR Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Skrivet 21 Februari 2012 Hej. Jag undrar om man kan lämna tillbaka spel till Steam? För jag köpte Bad Company 2 förut på Steam, men då gick min dator sönder som knappt klarade det spelet ens och dels blev kickad från alla servrar.. Men nu har jag köpt en gamingdator för att kunna spela speciellt det spelet, då får jag bluescreen efter några minuters speltid, tror det är Realtek som krånglar och tänker inte köpa ett extern ljudkort :huh: Så kan man lämna tillbaka spel till Steam, antingen få tillbaka pengarna eller kanske få något annat? Kan ju inte ens spela spelet? :pinch: :evil: Citera
PussyCat Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Skrivet 21 Februari 2012 Funkar ej, står i Steams hjälpcenter. Citera
GamesDean Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Skrivet 21 Februari 2012 Det är inte steams fel att spelet inte funkar, det är ditt fel. Alltså får du inte pengarna tillbaka. Citera
JJespeRR Skrivet 22 Februari 2012 Författare Rapport Skrivet 22 Februari 2012 Det är inte steams fel att spelet inte funkar, det är ditt fel. Alltså får du inte pengarna tillbaka.Vadå mitt fel? Citera
CooLzlAy3r99 Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Skrivet 22 Februari 2012 Vadå mitt fel?Det är inte ditt fel, det är datorns fel. Nej, du kan inte få pengarna tillbaka, det du får göra är att försöka fixa nya drivrutiner etc för att försöka fixa problemet. Du kan kontakta support för att få hjälp, men några återbud blir det inte. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.