Hoppa till innehåll

Diskussionstråden


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Då alla trådar bli låsta för off-topic när det uppstår andra diskussioner i dem tänkte jag testa att göra en tråd som går ut på att diskutera om vadsomhelst. Om tråden helt plötsligt byter ämne är det inget problem utan snarare bra. Så i teorin kan denna tråden aldrig bli låst för off-topic.

 

Tänk på att alla andra regler gäller. Var trevlig och gå inte helt plötsligt off-topic bara för att du kan. Men om någon kommer på ett bra diskussionsämne så får ni introducera det. Jag tänker mig att om man pratar om något och helt plötsligt kommer in på ett annat ämne så kan man stanna där om man vill. Försök att inte skapa någon debatt för det kommer bara leda till tjafs och att båda parter försöker bevisa att de har rätt. Tråden kan bli låst om sånt uppstår.

 

Jag inleder diskussionen med att säga att ankor är roliga djur! Idag satt de och myste som vanligt så gick en hund förbi. Då började de kvacka något enormt, antagligen för att varna de andra. De gick sedan tätt ihop i en grupp och det verkade som de försökte kvacka mot hunden.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja det har du rätt i. Har också sett hur vissa fåglar är ganska kloka. Men det kan vara intressant att observera djur oavsett hur intelligenta de är. Just kråkor verkar vara ganska paranoida. Om de ser att jag matar ankor så brukar de ställa sig bredvid och bete sig som om jag kommer attackera dem närsomhelst samtidigt som de vill ha mat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja absolut, ankor är mycket mer godtrogna. Konstigt egentligen, ankorna är ju "föda" för rovdjur medan kråkfåglar själva är jägare, ankorna borde vara mer rädda för att bli attackerade än kråkfåglarna.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar ankor på riktigt men jag försöker få det att låta överdrivet :)

 

Edit: Cool att kråkan förstod att han skulle böja pinnen!

:)

 

På tal om ingenting, har du prövat psykedeliska svampar? Jag vet att du nämnde någon magic mushroom som din favoritsvamp i en tråd här någonstans och att du tidigare pratat om hur du vill pröva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På tal om ingenting, har du prövat psykedeliska svampar? Jag vet att du nämnde någon magic mushroom som din favoritsvamp i en tråd här någonstans och att du tidigare pratat om hur du vill pröva.

Inte än :( Psilocybe Cubensis som jag nämnde ser dessutom fin ut.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...