Ultrafuskaren Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Jag har ett mycket störande Oblivion problem. När jag ska gå in i Oblivion-portaler så dyker det bara upp ett meddelande där det står: "This door leads nowhere". Vad ska jag göra? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Vilken konsoll handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Ps3, eller hur? Jag vet inte om det är till för att det ska vara så eller inte, men det är möjligt att det bara är en bugg i spelet. Asså, är det alltid så när du går in i en, eller är det verkligen i alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 23 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Vilken konsoll handlar det om? Ps3, eller hur? Jag vet inte om det är till för att det ska vara så eller inte, men det är möjligt att det bara är en bugg i spelet. Asså, är det alltid så när du går in i en, eller är det verkligen i alla? PC. Men problemet löste sig självt, det var nog bara en bugg...Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.