Epixa Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Idag när jag skulle titta på YouTube på min mobil, så laggade mobilen fast också kom det upp "tvinga fram stängning" jag tryckte på den ( tänkte det är höll inget , brukar komma upp så ibland ) när jag tryckte på den så kom jag tillbaks till meny'n ( hade då inga program uppe) då kom det upp igen och igen ungefär 3gånger fast jag inte hade något uppe . Sedan när jag tryckt på "tvinga fram stängning" ett antal gånger så laggade mobilen fast och stängdes av. Efter en stund satte jag på den igen , då funkar den helt normalt igen. Det kommer hända igen för det är inte första gången det händer. kan vara lite grötigt skrivet för jag skriver på den nu . Xperia x8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Har haft samma problem tills jag uppdaterade youtube och nu fungerar den finfint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 25 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Har haft samma problem tills jag uppdaterade youtube och nu fungerar den finfint... tackar för svar , Ska uppdatera. ------------------------ Ursäkta om jag skrev grötigt eller det vart fel ord på en del ställen. Var lite trött och skrev på mobilen.( rättstavnings program) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.