mec Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Hallå alla sa-mp älskare är det nån som vet lite fusk till sa-mp vääääääääääääääääääääldigt tacksam för svar=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 de som är är de vanliga fusken. Går att köra med mods om de inte har tagit bort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Man kan inte använda vanliga fusk på SA-MP. Jag vet inte ur folk med healthhack gör, men jag tycker du ska spela som vanligt istället, det blir bara trist för alla andra annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Men Om man inte kör online (Som vanligt) Tycker jag att man inte ska fuska , det förstör spelkänslan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg