Hoppa till innehåll

Snabbast Internet?


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

Jaoo... man bör köpa o köpa grejer hit o dit :P

 

Men jag har jävligt ont om pengar samt internet sladdarna är nåra misshandlade sådana från clasohlson xD

Pengar är sånt man har.

 

Det är bara att traska in i en "Elektronik Butik" Och gå till kablar , sedan köpa dem. No Problem? Finns för Ca 100 kr B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaoo... man bör köpa o köpa grejer hit o dit :P

 

Men jag har jävligt ont om pengar samt internet sladdarna är nåra misshandlade sådana från clasohlson xD

Vad jag kan se erbjuder bara ComHem 100/10 (inte 100/100) för 399 kr/mån. Då har man också gott om pengar.

 

Eller du kanske föredrar att betala +100 kr/mån med en sladd och router som inte klarar 100 Mb/s. Pengarna tickar ju liksom och du får ju inte riktigt ut något av dem..

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNek0

Pengar är sånt man har.

 

Det är bara att traska in i en "Elektronik Butik" Och gå till kablar , sedan köpa dem. No Problem? Finns för Ca 100 kr B)

Jag har max 500 spänn, behöver ett nytt chassi så snart jag får pengar till det (mitt nuvarande ser ut som fan, och fronten är helt trashad :P)

Så naj, inte bara o köpa.

Vad jag kan se erbjuder bara ComHem 100/10 (inte 100/100) för 399 kr/mån. Då har man också gott om pengar.

 

Eller du kanske föredrar att betala +100 kr/mån med en sladd och router som inte klarar 100 Mb/s. Pengarna tickar ju liksom och du får ju inte riktigt ut något av dem..

Råkar ju vara så vi har ett comhem kit så vi får lite rabatt, men jo visst kostar det lite...

Dessutom, är det min mor som betalar för internet och inte jag.

 

Men har för mig min router ska klara 100Mbit (Dlink DIR 600) och eftersom den klarar det mellan datorerna borde allt fungera?

 

EDIT: Har nu även sett jag skrev 100/100 av misstag i mitt förra inlägg.

 

Får ursäkta :P

 

OnT:

post-98047-1331165262_thumb.jpg

Stockholm

Solna

 

EDIT2:

Redigerat av KawaiiNek0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...