Epixa Skrivet 2 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2012 (redigerat) Denna gång har jag kollat att det inte finns en liknande tråd!* Vad har ni gjort för sjuka saker? Alla har varit med om det, men de kanske inte vill berätta. Men jag har varit med om mycket Sjuka saker! --- Jag Köpte pepsi och metos ( osäker stavning) och gick till mitt rum. Jag hade hört av en kompis att det skulle hända något roligt om man hade i Mentosen i Pepsin så jag gjorde det i mitt rum! Efter en hundra dels sekund ångrade jag mig, men jag hade redan släppt den! Då var det inte kul längre.. Jag försökte stänga den men det gick inte så bra " Jo jag lyckades med att stänga " men när jag hade gott 2 meter så sprängdes flaskan och hela mitt rum var fyllt med pepsi! Tv, Data, tv-spel, säng, matta, kläder, väggar , Allt! / Då var jag 10 år , den tiden man inte visste vad som kunde hända. Ett bra tips gör inte det inomhus! ---------------------------- Så vad har ni gjort för sjuka saker? Redigerat 3 Mars 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.