Hoppa till innehåll

Kan Inte Istallera Premiere Pro Cs4


fubbis
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kan inte installera premiere pro cs4 på min dator(vista 32bit)

Jag laddade ner det från någon annan sida än adobe eftersom att den inte går att ladda ner där längre för att cs5 är ute nu och det funkar inte med 32bits system, det har gått att installera innan(före återställning av datorn) och en gång efter men det krashade bara så jag installerade om det några gånger men det funkar inte.

När jag ska installera det så installerar den massa andra cs4 program men sen kommer det upp ett fönster dät det står att premiere pro inte kunde installeras, vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gratis? Inte smart så fall.

 

 

Vista, hummhumm det kanske skulle vara bättre om du installera på en XP eller 7?

Vista är segt!

 

Jag laddade ner ett antal olika från några sidor som jag hittade på google

Gå på en säkrare bro, Inte rädd för att åka fast? Eller få Virus? Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså det är ju inte olagligt, det är bara free trial och man har ju oxå bra antivirus men jag tror att jag vet varför det inte funkade nu(måste updatera servicepack)

Använd bara en sprid licens-nyckel. Kolla in denna sidan www.serials.ws
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det funkade nyss men jag startade om det för att det inte blev någon bild när man skulle förhandsgranska videon och då funkade et inte :/

 

Vad ska du ha Cs4 till? Om man kollar på din stavning kan du inte vara särskilt gammal.

ÖÖöööhhh... Jag ska ha det för att laga mat!

Vad tror du att jag ska ha det till??? :_

Och det står faktiskt att jag är 14 och nej jag är inte bra på att stava

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...