andennn Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 SNÄLLA HJÄLP MIG JAG VET INTE HUR MAN FÅR IGÅNG SÅ MAN KAN SPELA BATTLEFIELD VIETNAM ONLINE HUR SKA MAN GÖRA SKA MAN LADDA NER NÅTT ELLER???? SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!!! :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 nej du behöver bara gå in på multiplayer och köra. du behöver inte va på internet om du ska lana men annars behöver du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 MEN NÄR JAG KOMMER IN PÅ MULTIPLAYER ÄR DET INGA SERVRAR SOM MAN KAN JOINA!!!! KAN INTE DU SKRIVA EN GUIDE TILL MAJJ?????? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (redigerat) När man installerar BFV så frågar den om man vill installera Gamespy Arcade om du installerar det och blir medlem där, så kan du hitta många sevrar. Redigerat 21 Maj 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag tror att du måste kanske installera hela de kanske finns att man ska spela online och inte online!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 ja har installerat game spy och när ja ska starta spelet står det nåt om att "punk buster" inte finns!!!!!!va ska ja göra?????? PS:ja vet att det blir mycket feågor men ja är inte så bra på att starta onlinespel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (redigerat) det står så här när jag har kommit in på spelet: Kicked from server!! PunkBuster must be Enable before joining this server. PunkBuster can be Enabled/Disabled on the Internet Game (server browser) screen. Visit http://www.evenbalance.com for PunkBuster support. Vad ska jag göra?????? Redigerat 21 Maj 2004 av mcandenboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 punkbuster är et program som man kan få tag i, men ja vet inte vart, och ja skulle också gärna vilja veta de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 punkbuster är et program som man kan få tag i, men ja vet inte vart, och ja skulle också gärna vilja veta de! ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Nånstans på multiplayer menyn finns en ruta där det står "Enable Punkbuster" eller liknande. Klicka i den så blir allt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 :D tack jag ska se ifall det går :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.