Hoppa till innehåll

Hemsida För Att Bygga Eget Dator Paket...


skatan222
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Absolut inte!

Det gör inte ens mitt 6950 2 Gb, men då som alla p12or så menar väl du i inte ens 1080p?

 

Läs denna tråden så får du nog en annan uppfattning om 560Ti och Bf3 :)

 

Här är t.ex en video som kommer ifrån denna tråd.

Hahah, tyst med dig. Jag sa High 1920x1080, inte Ultra. Lär dig läsa innan du kallar andra p12. ;)

 

Plus att du inte kan märka bra flyt på YT-videos då de endast är i 30fps om jag minns rätt.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Absolut inte!

Det gör inte ens mitt 6950 2 Gb, men då som alla p12or så menar väl du i inte ens 1080p?

 

Läs denna tråden så får du nog en annan uppfattning om 560Ti och Bf3 :)

 

Här är t.ex en video som kommer ifrån denna tråd.

560ti och i5 2500k klarar definitvt BF3 på high i 1920x1080. I den där videon så hade han ju en slö processor, sen så förstår jag inte vad det har att göra med om ditt 6950 2gb inte klarar BF3 på high.

 

Dessutom så har jag märkt att du är väldigt orättvis i dina jämförelser mellan Geforce och Radeon...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahah, tyst med dig. Jag sa High 1920x1080, inte Ultra. Lär dig läsa innan du kallar andra p12. ;)

 

Plus att du inte kan märka bra flyt på YT-videos då de endast är i 30fps om jag minns rätt.

Haha hade du kollat på youtube videon hade du sett att han hade kört med high :)

 

Och sen är det ju så att jag kan ju spela med high med mitt inbyggda grafikkort i processorn. Vissa kan spela så. Men inte med flyt. Man kan se på videon att det laggar hårt, då de är ungefär 25-30 fps han får på high :)

läs gärna tråden jag länkade :)

 

Sök "gtx 550ti bf3 ultra" så finns det en kille där som sager att han får 60 fps i high med amd 955 4 gb ram och ett gtx 550ti. Och då mitt kort är bättre än 560ti så kan jag garantera att man kan inte spela i 60 fps high med ett 560ti. Det gör man inte ens med sli kopplade gtx 570. Läs tråden jag länkade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

560ti klarar inte BF3 på high i 1920x1080 i 60fps. Inte 6950 heller, in på Caspian Border/Gulf of oman 64p Conquest och spela. För att få flyt i BF3 behöver du 60fps, IMO.

Precis, inte ens så att 570 sli klarar det.

Hatar dom som säger att de kan få 60 Fps med ett 560Ti.

6950 2Gb klarar det inte heller med High eller max, men inga som säger det hela tiden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. JJespeRR, lär dig något om datorer innan du yttrar dig i en tråd som denna. Jag sa 50-60FPS i medelvärde, vilket det klarar (560Ti) på High.

 

2. Kolla i description på videon innan du leker proffs. "This is how bf3 looks like with GTX560 ti high/ultra." står det. Alltså inte bara på High, utan vissa settings på Ultra.

 

3. Sista länken är det 2 fel i. För det första så är det 550Ti, för det andra så är det ULTRA, inte HIGH!

 

4. Jag sa aldrig att det klarade konstant 60fps (560Ti, High settings). Jag sa i medelvärde mellan 50-60fps.

 

5. Säger du att 570 SLI inte klarar 1080p High med konstant 60fps så är du inte det minsta lilla kunnig inom datorer.

 

EDIT: Du verkar blanda ihop High och Ultra hela tiden också. Du länkar clips med ultra, plus att du blandar ihop 550Ti och 560Ti, som i senaste videon... Och jag har aldrig sagt att 560Ti klarar ultra, där får man typ 10-25 fps.

 

 

 

@Homer: Stämmer, ingen har heller påstått det. Att det klarar konstant 60fps allltså. :)

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. JJespeRR, lär dig något om datorer innan du yttrar dig i en tråd som denna. Jag sa 50-60FPS i medelvärde, vilket det klarar (560Ti) på High.

 

2. Kolla i description på videon innan du leker proffs. "This is how bf3 looks like with GTX560 ti high/ultra." står det. Alltså inte bara på High, utan vissa settings på Ultra.

 

3. Sista länken är det 2 fel i. För det första så är det 550Ti, för det andra så är det ULTRA, inte HIGH!

 

4. Jag sa aldrig att det klarade konstant 60fps (560Ti, High settings). Jag sa i medelvärde mellan 50-60fps.

 

5. Säger du att 570 SLI inte klarar 1080p High med konstant 60fps så är du inte det minsta lilla kunnig inom datorer.

 

EDIT: Du verkar blanda ihop High och Ultra hela tiden också. Du länkar clips med ultra, plus att du blandar ihop 550Ti och 560Ti, som i senaste videon... Och jag har aldrig sagt att 560Ti klarar ultra, där får man typ 10-25 fps.

@Homer: Stämmer, ingen har heller påstått det. Att det klarar konstant 60fps allltså. :)

Hah idiot :)

2. På detta klipp så spelar han först i High sen i slutet ultra. Kolla vid 1:50

3. Jag tänkte inte visa att det inte eller att det klarade det. Det enda jag ville med det klippet var att han som ägde kortet GTX 550Ti skrev att han kan köra 60 fps i Ultra med sin setup.

4. Så jag kan få 200 fps konstant också med mitt 6950 2Gb när jag kollar upp i luften och ner i backen. Så då om jag står så länge har jag medel i 200 fps? :rolleyes:

 

 

 

 

 

Som sagt, läs Läs denna tråden

Redigerat av JJespeRR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JJespeRR, din inkompetens gör att jag kommer dra från denna tråd för all evighet. Jag kommer inte bry mig om vad du skriver längre, du får leka smart om du vill. "Står jag och kollar i luften får jag 200fps medel blablablabla". Självklart menar jag under en normal runda i spelet, vilket varje person med IQ över 70 hade förstått.

 

Hejdå, och Rawr har rätt också. :)

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...