Nixous Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Hej, när jag går in på multiplayer på minecraft så klickar jag på servern jag vill gå in på t.ex. smudgecraft men sen står det outdated server, det har aldrig hänt mig förut! Vad ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Du har uppdaterat ditt minecraft, men de har inte uppdaterat sina servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 22 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Har Bukkit kommit ännu till denna uppdatering? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Har Bukkit kommit ännu till denna uppdatering?Eftersom 1.2.4 släpptes typ nyss, vafan tror du människa? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Eftersom 1.2.4 släpptes typ nyss, vafan tror du människa? Nej.Tur att vi håller oss trevliga här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg