jimmynorlen Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Hej, Jag köpte Cod: MW3 av en kompis för en vecka sen, och igår så började jag få "server connection timed out" efter 15-30 sekunder. Det funka hur bra som helst att spela innan. Jag har testat att att starta om internet, kopplat direkt till internet-"dosan", med sladd och inte till routern. Internet funkar på datorn och på ps3, men som sagt efter 15-30 sekunder så får jag "server connection timed out" när jag spelar. Så min fråga lyder: Vad ska jag göra för att inte få "server connection timed out"? Tack På Förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 (redigerat) nu har jag inte MW3, men när jag fick det på cod4 så lät jag det bara vara i några dagar, en vecka. Då funkade det att köra. Testa det och se om det funkar, du kan väl inte förlora något på det? Redigerat 25 Mars 2012 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg