Hoppa till innehåll

Inaktivitetsvecka


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst KawaiiNek0

Vadå du är ju den tolfte aktivaste medlemmen de senaste 24 timmarna, det är ju aktivt! ;)

Va, är jag?! :o

Tycker fan jag inte postar nånting xD

 

Aja, lyckades inte blockera sidan i routern, så får väl blockera det i windows hosts filen >:C

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade det inte varit mer spännande att bara plötsligt försvinna, och sen berätta om det i efterhand...? Då hade ni kunnat få reda på om er frånvaro hade uppmärksammats av användarna, eller om ingen hade märkt att ni var borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade det inte varit mer spännande att bara plötsligt försvinna, och sen berätta om det i efterhand...? Då hade ni kunnat få reda på om er frånvaro hade uppmärksammats av användarna, eller om ingen hade märkt att ni var borta.

Det är inte våran frånvaro som ska testas utan vad som sker om så många som möjligt blir inaktiva.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gissar på att forumet blir mindre aktivt!

Vad trevligt, då har vi både några som tror att forumet blir mindre aktivt och några som tror att det inte blir mindre aktivt. Som sagt, återstår att se. Det är ingen som tror att det blir mer aktivt?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det känns som en ganska ologisk slutsats..

Kanske, kanske inte. Jag och WASD kanske är så fulla av oss själva att när vi drar så passar andra medlemmar på att ta plats och gör mer kreativa och inspirerande saker än jag och WASD så att forumet blir mer aktivt. Vem vet, vi kanske är en bromskloss i fuskas utveckling.

 

EDIT: Dessutom är irrationallitet inget nytt för den här sidan.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast med tanke på nedanstående så tolkar jag det som att ni vill se vad som händer om "så många som möjligt" blir inaktiva, dvs att det inte är vad som händer när just ni försvinner som testas, utan vad som händer om flertalet medlemmar blir inaktiva.

 

Det är inte våran frånvaro som ska testas utan vad som sker om så många som möjligt blir inaktiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...