Harold Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 hej jag köpte en htc för ett tag sen men tappade den i vattnet vart kan jag få pengarna tillbaka?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Vart tror du? Kanske där du köpte den? Av mig får du i alla fall inga pengar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 går det ÄVEN fast man inte har den eller kvitto??? asdålig mobil eftersom den försvinner skitlätt... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 går det ÄVEN fast man inte har den eller kvitto??? asdålig mobil eftersom den försvinner skitlätt... <_<Gå till återförsäljaren o hör själv! :)Är väl ägarens fel inte mobilens? :rolleyes: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 Gå till återförsäljaren o hör själv! :)Är väl ägarens fel inte mobilens? :rolleyes: :huh:hur menar du nu`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 Du kan nog inte få någon ny mobil då det inte var fel på mobilen, utan på hur du höll den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 ehhh hur kan det vara fel på hur jag höll i min mobil asså jag tappade den i vattnet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 ehhh hur kan det vara fel på hur jag höll i min mobil asså jag tappade den i vattnet...Du skämtar va? Du höll uppenbarligen inte i den ordentligt, annars hade du inte tappat den.Jag ska förklara det, eftersom det inte var tillverkarens fel som gjorde att du tappade den i vattnet så får du skylla dig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 förstår inte varför det är mitt fel att mobilen försvann= <_< tycker att jag borde få ersättning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 förstår inte varför det är mitt fel att mobilen försvann= <_< tycker att jag borde få ersättningHur var det tillverkarens fel att mobilen försvann? Vem vet, du kanske kan få ut en ny mobil på försäkringen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 ehhhh är du dum eller? de måste ju se till så att man inte kan tappa mobilen så lätt..... asjobbigt om man måste köpa ny a hela tiden... vad är försäkring? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2012 ehhhh är du dum eller? de måste ju se till så att man inte kan tappa mobilen så lätt..... asjobbigt om man måste köpa ny a hela tiden... vad är försäkring?Du skojar va? Det är ju för fan inte tillverkarens fel att du inte kan hålla i din mobil så du tappar den lätt? Jag tror andra personer inte tappar sin mobil hela tiden. ...Påstår du att du är 16? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg