Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

går det ÄVEN fast man inte har den eller kvitto??? asdålig mobil eftersom den försvinner skitlätt... <_<

Gå till återförsäljaren o hör själv! :)

Är väl ägarens fel inte mobilens? :rolleyes: :huh:

Skrivet

ehhh hur kan det vara fel på hur jag höll i min mobil asså jag tappade den i vattnet...

Du skämtar va? Du höll uppenbarligen inte i den ordentligt, annars hade du inte tappat den.

Jag ska förklara det, eftersom det inte var tillverkarens fel som gjorde att du tappade den i vattnet så får du skylla dig själv.

Skrivet

förstår inte varför det är mitt fel att mobilen försvann= <_< tycker att jag borde få ersättning

Hur var det tillverkarens fel att mobilen försvann? Vem vet, du kanske kan få ut en ny mobil på försäkringen.
Skrivet

ehhhh är du dum eller? de måste ju se till så att man inte kan tappa mobilen så lätt..... asjobbigt om man måste köpa ny a hela tiden...

vad är försäkring?

Skrivet

ehhhh är du dum eller? de måste ju se till så att man inte kan tappa mobilen så lätt..... asjobbigt om man måste köpa ny a hela tiden...

vad är försäkring?

Du skojar va? Det är ju för fan inte tillverkarens fel att du inte kan hålla i din mobil så du tappar den lätt? Jag tror andra personer inte tappar sin mobil hela tiden.

...

Påstår du att du är 16?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...