OxO Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Ok, nu är det såhär att jag försöker att ta t.ex en röd färg, då kommer det upp en mörk färg. Jag kan bara ta mörka färger, så om jag tar svart så blir det svart men om jag tar blå så kanske det blir grå, hoppas ni fattar hur jag menar. Hur fixar jag detta? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 (redigerat) ? Redigerat 16 April 2012 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Beror på som bilden åvanför ? Om man klistrar in en bild som har röd, vit och svart ( exempel) så kan man bara måla med röd ,vit och svart. inställningar hade så på ett liknande program men fick bort det. Ok, nu är det såhär att jag försöker att ta t.ex en röd färg, då kommer det upp en mörk färg. Jag kan bara ta mörka färger, så om jag tar svart så blir det svart men om jag tar blå så kanske det blir grå, hoppas ni fattar hur jag menar. Hur fixar jag detta? :PMörk bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.