MrFr3drik Skrivet 18 April 2012 Rapport Dela Skrivet 18 April 2012 (redigerat) Jag har funderat på om jag ska byta in min gamla PS2a då jag inte har använt den på typ 5 år... Jag har en chippad ps2 konsol, en orginal kontroll och en kontroll från tredje part. Ett antal spel, alla fungerande. (Typ 10 st) Alla orginal. Ett memorycard. Övriga sladdar. Vad skulle man kunna få för detta på typ GameStop? Eller ska man kolla med någon annan inbytare av spel och konsoller? Bor i Västerås btw. Redigerat 18 April 2012 av MrFr3drik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 April 2012 Rapport Dela Skrivet 19 April 2012 Är olagligt att byta in chippade konsoller. :P Du får sälja sakerna till en privatperson istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 20 April 2012 Rapport Dela Skrivet 20 April 2012 (redigerat) Rekommenderar att du inte byter in/säljer. Om några år kommer du vilja plocka fram den och spela igen. :P Förresten får man inte speciellt mycket för ett ps2 nuförtiden :/ Redigerat 20 April 2012 av BURK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg