Rhino Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 Tja, har ett abonemang med Tele2Comviq. (Betalar 100 varje månad för det (säger vi..)) Och det jag undrar är om ja skulle köpa en grej via sms för 100kr säger vi. Skulle dem 100kronorna läggas på på den räkningen då eller blir det någon super-ränta på 300kronor i slutet av månaden ist för 200? eller hur lyder det? Svårt att förklara. Men om ja köper en grej via sms, och jag har ett abonemang, inte ett kontantkort som de rycks från. Läggs det då på räkningen som kommer i slutet av månaden eller hur blir det? sjuukt tacksam för svar (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 Du betalar det du betalar i månaden (100kr) + kostnaden för vad du nu köper (100kr) + eventuell serviceavgift (2-5kr, vanligtvis) Ingen ränta hit eller dit, det är inte något lån du tar. Du betalar med Tele2's pengar, och sen betalar du tillbaka till Tele2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Tackar oerhört mycket för svaret, lyfter på hatten för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Btw, Tele2 och Comviq är två olika saker. Tele2 - abonnemang Comviq - kontantkort ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Det ska stå i ditt avtal. Har du inget avtal har någon begått ett brott. Står det inte i ditt avtal har du inte möjlighet att betala via SMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Btw, Tele2 och Comviq är två olika saker.Tele2 - abonnemangComviq - kontantkort ;)Visste jag inte :o Begått ett brott!? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.