Hoppa till innehåll

Ocarina Of Time Master Quest.


joakim10
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag låste precis upp master quest och har inte kommit så långt. (bara till slottet)

Så vad är skillnaden mellan vanliga mode och master quest?

för om det inte är en så stor skillnad så pallar jag inte spela master quest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte så stora skillnader? Skämtar du med mig? Vänta tills du kommer till Jabujabu, där sticker det ut ko-huvuden ur väggarna, haehaehaehea.

 

Men om det är första gången du spelade OoT så lär inte Master Quest vara så svårt egentligen, det svåra är att de har flyttat runt på olika saker så att man måste gå i en annan ordning än i det vanliga OoT. Har man nötat sönder OoT blir Master Quest svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte så stora skillnader? Skämtar du med mig? Vänta tills du kommer till Jabujabu, där sticker det ut ko-huvuden ur väggarna, haehaehaehea.

 

Men om det är första gången du spelade OoT så lär inte Master Quest vara så svårt egentligen, det svåra är att de har flyttat runt på olika saker så att man måste gå i en annan ordning än i det vanliga OoT. Har man nötat sönder OoT blir Master Quest svårt.

ok.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

 

Allt är spegelvänt och fienderna skadar dubbelt så mycket! Och på Tids uppdrag är det också betydligt mindre tid! Kort sammanfattat. Helt jäkla omöjligt!

 

Jag håller med men inte till 100% för jag har kommit till forest temple och har fastnat där men omöjligt är det då inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...