Bene999 Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 (redigerat) Hej. Nu är det så att när jag startar min dator så kommer det upp två alternativ. Antigen ''Start Windows Normally'' eller ''Launch startup repair'' (eller något liknande). När jag väljer ''Launch startup repair'' så kommer det upp något om ''system image'' vilket jag inte har. Och när jag väjer start windows normally så startas datorn om och jag får samma alternativ igen. Hoppas detta går att läsa då jag inte kan så mycket om datorer. Men jag vet att det finns folk här som kan det! (Jag skriver detta på en macbook) Redigerat 1 Maj 2012 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2012 (redigerat) Har du ingen Windows-DVD så får du väl köpa en ny. Du kan rädda gamla filer genom att t.ex. köra Live-LinuxD och spara ner filerna på ett backup-medium. Redigerat 1 Maj 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Jag minns svagt att det kommit upp på min med men jag trycker på "Starta windows Normalt" eller vad det står.. så funkar det som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Om du har en Windows skiva kan du köra Windows repair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.