Lillskiten2 Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Rockstar Games kommer släppa Canis Canim edit 2 Eller som det heter här i sverige Bully. http://www.psu.com/forums/showthread.php/2...dit-2-Confirmed Riktigt glad blev jag då jag älskade första spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 (redigerat) Lite gammal nyhet, inte hört något om det sen dess. Hoppas verkligen det är sant i alla fall, stor chans att dom avbryter det då som jag ser det så var inte det första Bully någon storsäljare, även fast det var riktigt kul. EDIT: Ryktas mycket om att Bully 2 kan komma att bli utannonserat efter Max Payne 3 har släppts. Dock så stämmer ju rykten nästan aldrig så... Redigerat 12 Maj 2012 av Lifelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 13 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Nej Men hoppas faktiskt på det med. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge. Det är väl bara att vänta o se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Låter lovande. Gillade ettan skarpt, och har klarat ut det på både PS2 och Xbox 360. Den senare var klart överlägsen med tanke på den uppdaterade grafiken, och de nya sidouppdragen. Min favorit från Rockstar förblir dock Red Dead Redemption. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg