OpeningTitles Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Hallå där ^,^ Ni har väl kört Arena nån gång? Vill bara veta vad ni tycker om min video: http://www.youtube.com/watch?v=ZoFS_wgrzsU Det blev fps lagg någonstans i videon eftersom jag hade ett annat program uppe. Jag är Frost Mage om ni undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 1.1k mmr säger väl allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Dat lag/carry. Måste säga att du gjorde rätt många tabbar men som Dunderdasen sa, det är låg rating så jag ska väll inte förvänta mig att du spelar hur bra som helst. Bra försök iaf! (Inget negativt menat) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Arenas på den lägsta möjliga MMRn (=Dvs mot de sämsta spelarna) är inte direkt någonting man vill sätta sin tid på att se. Bra försök dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2013 1.1k mmr säger väl allt. Dat lag/carry. Måste säga att du gjorde rätt många tabbar men som Dunderdasen sa, det är låg rating så jag ska väll inte förvänta mig att du spelar hur bra som helst. Bra försök iaf! (Inget negativt menat) Arenas på den lägsta möjliga MMRn (=Dvs mot de sämsta spelarna) är inte direkt någonting man vill sätta sin tid på att se. Bra försök dock.Jag ångrar till 100% att jag la upp denna video.Jag var 12 år och dum :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg