Hoppa till innehåll

Whore's Secret Sex Dungeon™


Rekommendera inlägg

Jag vet faktiskt inte vad syndikalism innebär.. Om jag förstått det rätt så är det arbetare genom fackföreningar som kontrollerar landet med väldigt lite statlig inblandning. Ja, varför inte? Jag är för solidaritet och gemenskap men misstänksam mot staten, tycker makten ska ligga hos folket och inte hos en handfull människor. Men jag är inte speciellt politiskt insatt, så jag kan inte riktigt säga om jag tycker den är bäst. Jag var dock hardcore liberal för ett par år sedan. Är också fortfarande antar jag, beroende på hur man vill definiera det.

 

Jag förstår också att om bara en vilja styr går det fortare, men jag valde "Strongly disagree" på den eftersom jag inte är ett större fan av diktatur. Jag tycker de formulerade frågan dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hrm, om du säger det så.

Det är en väldigt attraktiv egenskap. B)

 

Vilken är din favoritsmiley på fuska.se?
:sorcerer:

 

Den kommer till användning alldeles för sällan dock. Gillar annars :gitarr: och ;|

 

Är det någon smiley som bör bakbindas, arkebuseras och ruttna djupt under jord är det: :_

 

Den används alldeles för ofta av arroganta skitungar för att avsluta sina bristfälliga argument och försöka dumförklara motståndaren. Blä.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

;| gillar jag också! Den är nice.

 

Edit: Håller med om facepalm-smileyn.

Visst är den? ;| Så användbar!

 

Kan väl inte säga emot egentligen...

 

Men du.

 

Kommer du Whore?

Yes ;|

 

Eller, jaha.. Jo, jag kommer, snart så. :)

 

Våfflor med grädde och sylt.

Grädde och syyylt~

Grädde och sylt.

Jävla siren's call.. kan.. inte motst.. FUCK! JAG VILL HA!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...