NeedforSpeed Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 HEJ! köpte Diablo 3 idag och får hela tiden en bunt av errors hela tiden! först när jag skulle nadda ner spelet stod det att det inte kunde kopieras till c:drive. sedan testa jag igen då funkade det men då kom ett erro upp där det stod att mitt grafikkort är för gammalt. Sedan testa jag igen, kom in på spelet, men frös ner och sedan stängdes allt ner. Täänkte att de hade med att nerladdningen fortfarande pågick men under nerladdningen kom ett meddelande upp att jag skulle stänga av antivirusskyddet (vilket jag sedan gjorde men skiten kom upp igen). vafan ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 (redigerat) Ren gissning här bara, men ditt grafik-kort kanske är för gammalt? Redigerat 30 Maj 2012 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 30 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Jo det låter rimligt, håller på att uppdatera nu. Hoppas bara det kommer funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.